Helgen

I fredags fyllde Jimmys syster år, äntligen! haha! vi åkte dit och firade henne, hon fick en massa fina saker. lite bilder kommer senare! 
Dessutom blir det snart snart tillökning i hemma i svärtinge! Tina ska få en bebis om en vecka, ska bli spännande! Kan inte bli annat än bedårande! Jimmy vill ha en bror, och det kan jag ju förstå när han redan har två systrar! jag själv vet ju hur kämpigt det kan vara med en lillebror, men jag vet att det kommer bli bra vad det än blir! :) 
Apropå nästa vecka, så ska jag på min första begravning på torsdag, fina Anki. Det känns jobbigt, det blir så mycket mera påtagligt när man väl sitter där!
Nog om det, det lär väl återkomma här i bloggen. Om hur det var osv.
Igår åkte jag och Jimmy ner till mormor och morfar iallafall, de skulle ha sin årliga syföreningsaktion, morfar och mormor var utropare, himla tjusigt! de var duktiga!
Det blev tacomys och Så mycket bättre mys, härliga Magnus Uggla, ni får säga vad ni vill men fan va jag gillar den mannen! och framförallt hans musik, det går inte beskriva hur "hemma" jag känner mig när jag hör hans stämma, hans musik är ett behov för mig! Han är klockren. Så är det bara!
Idag har vi bara tagit det lugnt, haft det skönt och njutit av varandra! 
Imorgon går jag på mitt långvik, som börjar med en ledig dag, buuujaah!
Jag ska besikta Alban imorgon, han ska få sig en tvätt innan också, sen ska jag klippa Susanne, inkl. träffa Sixten om han behagar att vara inne! Träffa Hanna som har skadat knät! hon kan behöva lite Signe då! ;)
Men OJ vad jag skriver! nu får ni se lite bilder istället av helgen! 

Fina Ninni

Älskade du

Sötunge!
Fina Älskade Nellabella <3 går inte beskriva hur mycket du betyder för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0