Lycka!

Idag har Dagen varit så otroligt bra! Det går inte beskriva! Den har varit oslagbar! Klockan ringde kvart över åtta och kvart i nio satt vi i bilen påväg till kolmården, vädret var lite småkyligt men vad gör det? Vi såg så många fina djur, jag blir som ett litet barn när jag får gå omkring där! Vi åkte linbanan och det hisnade i hela magen när vi åkte upp upp upp! Otroligt vad vacker utsikt det var! Björnar lejon giraffer!
Sen åkte vi och käkade, skjutsade hem chrille. Påväg hem åker vi förbi mediamarkt och katching så hade vi köpt en kamera! Haha impulsivt är det ända rätta! Våran kamera,:) väl hemma tog det inte lång tid innan vi åkte till bovistas kontor och gick sen bort och kollade lägenhet, och den var... Perfekt! Helt otroligt perfekt!
Ett problem, hur ska man höra med min nuvarande lägenhet! Någon behöver hyra den av mig!
Lyckan är obeskrivlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0