Tankegångar

Jag ligger här och tycker lite synd om mig själv, inte egentligen.. Men ändå!
Iaf.. Så funderar jag lite på vad man skulle kunna gör för att kunna ha chillorna ute lite mera. De tycker ju att det är så otroligt kul att få vara ute och springa. Men det går nästan inte då vi har så mycket skrymslen som de kan komma in till, där de inte ska va! Om vi säger så :) så nu funderar jag på om man skulle bygga om sängen, så de inte kommer under där för när de gör det så kommer de inte ut på bra länge.. Vilket man inte alltid har tid för, så då är frågan om man skulle köpa lite plankor och spika fast så att de inte kommer under, det skulle vara bra ju, eller om man bara skulle köpa grindar och ställa för dörröppningarna så att de bara är i hallen, funderingar och funderingar.. Hmm intressant inlägg va??;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0