it's my life, it's now or never!

jag borde få pris på att vara sämst på att uppdatera bloggen, men men, hur kul kan det vara att höra varje dag att idag jobbade jag, nä men jag kan berätta om något som jag börjat med, tredje dagen var det idag, och det är att jag har börjat springa, inte alls långt, 1,5 km till 2 km, mer än så orkar jag inte än, jag och fia bestämde oss, och det känns underbart! idag sprang jag faktiskt själv, för första gången! har sprungit någon gång innan för flera år sedan, men jag har inte haft motivationen till det, men nu tycker jag verkligen inte om min kropp och jag vill bli lite fit nu till sommaren, så jag tänkte börja springa en runda så ofta jag hinner, och bara man tar sig tiden så finns den! :) och det känns kalas! det tar inte så värst lång tid heller, runt tio minuter en kvart, vem har inte tid med det? jag har det iaf, det har jag bestämt mig för nu! :) och nu ska jag helröja i vårat fina lilla hem, sen ikväll blir det tacos hos pappa, sen jobb imorgon. 
sen i helgen är jag ledig, men jag ska inte ta det lugnt för det! inte då! utan i helgen är det både chinchilla utställning och grevagården, och jag har bestämt mig för att hinna båda! haha jisses, jag kommer bryta ihop :) men nu ska jag slänga mig i duschen! 
hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0