inspoooo

Just nu sitter jag och letar insperation till Jimmys tattoo, jag sitter och läser Lindas sminkblogg och känner mig sjukt ofrech, här sitter jag med fettigt hårt och osminkad och bläää.. vill tattuera mig, nu gärna, eller igår, så att jag hade det överstökat själva tätureingsgrejen, ni fattar :$
ska nog ta en dusch och fixa mig lite, och om inte jimmy hinner komma kanske jag gör något kul och tar lite kort, vore ju inte fel? aight? 
kanske byta header igen? ;) 
ajaaa! vi får se.
alla bilder tagna från goggle.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Oooo vad jag likear den med texten på underarmen! =O sjukt jävla snyggt!

2012-03-05 @ 19:06:17
URL: http://kingemarson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0