I don't know

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv än så länge! Mitt hjärta kommer hem efter jobbet så då får han räknas med då!

3. Hur lång är du? 165 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm, vad tusan kan det ha varit... Minns tusan inte! Pinsamt :)

5. Vem ringde du senast? Jobbet

6. Vem ringde dig senast? Pappa

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "jag älskar dig med hjärtat<3 du är bäst!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Mörkblå

12. När vaknade du i dag? Åtta

13. Vilken är din favoritjulsång? Snart kommer änglarna att landa med ulf lundell

14. Vilken är din favoritplats? Djupvik om somrarna

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning! Inget som jag tänker på heller, lever här och nu!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt! Bara mörkret gjorde att jag vägrade sova ensam.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jimmys korkade kommentar igår. Han är bra på att säga korkade saker :)

19. Hur stor är din säng? 120 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Vem var din första idol? Magnus Uggla

24. Väggur eller klocka på armen? Klocka på armen

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Fryser jämt om fötterna så strumpor på! På sommaren räcker det dock oftast med skor!

26. Är du social? Ja, det är jag

27. Vilken är din favoritglass? Beror helt på vad jag är sugen på! Men apelsin och polkaglass i kulglass!! Mmhmm!

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka!

29. Tycker du om kinamat? Usch, bläää!

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Citronvatten, ett glas c-vitamin eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? Olika, oftast innerst

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Jaaa!;)

35. Är du en beroendemänniska? Nja, vad innebär det? Jag är beroende av min telefon, det erkänner jag men inget annat :)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min kusin bla.

37. Vill du ha barn? Ja!:)

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope!

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på! I turkiet föredrog jag havet, för det var varmare i vattnet än vad det var i poolen! Föredrar pool ist för insjöar!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst på saker till lägenheten, djuren lr kläder men mycket går till räkningar och mat!

42. Äger du dyrbara smycken? Nja jo lite men inget som jag använder :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vampire diares :))

44. Kan du rulla med tungan? Jajamensan!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag är den roligaste jag vet! Haha nä väldigt mkt skoj där! Men jag har kul med alla mina nära! På olika sätt! Men den jag kan skratta mest med är nog matilda!

46. Sover du med gosedjur? Nej har ju Jimmy!

47. Vad har du för ringsignal? Den som alla andra har...

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Mamma har! Och pappa!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Locket på min lipsyl birk

50. Flirtar du mycket? Med jimmy ja ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Njä det får de som kan göra åt mig!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej :)

53. Vilken var den senaste boken du läste? Bok1&2 av isfolket<3

54. Läser du någon dagstidning? Ja ibland, i mobilen!

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää

56. Dansar du i bilen? Alltid! Livet är en fest

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skiss på jimmys tattoo

59. När var du i kyrkan senast? Minns inte

60. Är du lycklig? JA!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0