everythings are fine in the dreams

Hålla mina fina läsare, de som fortfarande orkar med min dåliga uppdatering, jag har helt enkelt för mycket att berätta så jag struntar istället i det, hahah så sorglig är jag måste jag säga.
livets gång, livets väg, som jag sagt så många gånger förut, har sina upp och nerförs backar, just nu är den mest krokig neråt, jag är lycklig med min prins, vi börjar få det väldigt fint här hemma, jag ska visa bilder snart! men är inne på fel dator just nu.
Det som får min väg att kännas lite extra svår just nu är för att min älskade mormor går igenom denna förjävliga cancern rent ut sagt, men att få höra att hon mår bra för tillfället får mig att gråta av lycka, vi får ta ett steg i taget och leva i nuet. Det ska gå det här, det måste det. Ni som läst min blogg från start borde veta att hon och morfar är två av de viktigaste människorna i mitt liv. De står mig så otroligt nära.
Men idag ska vi som sagt vara glada för att det är en bra dag idag!
Bra och dåligt. det är idag ett år sedan den lilla ängeln som jag skrivit om några gånger, lämnade jorden. Det är ofta jag tänker på henne och hennes fina familj och vänner. Så ikväll ska vi gå och lämna blommor och en teckning till hennes plats.:)
nu står Jimmy och lagar mat! duttiga pojkar :)
Ha en bra midsommar nu alla fina människor där ute!

Gammal bild! som sagt kalas kul med jimmys dator..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0