Sixten

Vi har fått en ny familjemedlem, eller ja idag kom en till!
men vi börjar med Sixten! en fin 1 åring som behövde komma till ett nytt hem. Han är otroligt fin och mysig! 
Det började dock tufft för honom idag, han fick följa med till Emmetorp, där vetrinären skulle vara idag, så blev han av med sina kulor... haha men han är återställd nu, klippte hans klor även, löjligt kanske, men det var verkligen klor, och han trampar verkligen! helt otroligt mycket! och det gör förbannat ont, så så fick det bli och det gick bra det med! Han är en duktig liten pojk :) Vi kommer nog trivas ihop, våran lilla familj :)
Nu till den andra nya familjemedlemen, Exina, en liten fin Chilla som jag blev helt förälskad i, så nu har vi sammanlagt 7 st, det kan låta sjukt, jag förstår det. men det går inte låta bli, jag älskar de små djuren över hela mitt hjärta! och jag ser fram emot att lära känna dem tre senaste :) Exina, Tula och Villemo.
Här kommer lite bilder på Sixten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0