run, run with the wind in your hair!

var som sagt i stallet igår, tänk så härligt det var, att bara få umgås med den "lilla" råttan, hon skötte sig galant! bortsätt från att hon har fått för sig att det går jätte bra att äta samtidigt som vi travar och försöker jobba lite, ser nog hiiimla kul ut. Haha, men annars är hon så snäll! 
Börjar fyra idag så jag ska rida idag med, ska rida med Ellapella idag med, det är skönt att slippa rida ensam. Bortsätt från det så tror jag min hals håller på att lägga av fullständigt! satan så ont och täpt det är!! jag låter som en kråka!
Men nu ska jag se färdigt vampier diaries, städa åt chillorna. Sen blir det stallet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0