party like a rockstar!

I fredags, jag vaknade med feber, igen! jävla sjuka som aldrig ger sig! iaf, jag tog en tablett och gick till jobbet, på kvällen åkte jag till gäddvägen, det var ungefär exakt 10 månader sedan jag var där senast! hur underbart som helst! hennes underbara familj!
Iallafall, lite fix och trix så var vi redo för fest, vi satte oss och åt korv med bröd och sen rullade vännerna in en efter en. musiken och känslan, back on track! vid tio dog vi bussen in och det var ju inte fredag den 13e för inget, sinnes vilken dramatik det blev ett tag, men det hör väl till, vi hade kul efter! Blev ändå en tidig hemgång pga att febern gjorde sig påtaglig! 
Tack för en härlig kväll fina vänner!
Igår blev det en slappis dag, allt för att försöka få tillbaka min röst som hade smitit ifrån mig, men den fanns ingenstans! vid sju drog vi oss mot åfallet där en otålig amanda satt och väntade på oss, det blev taco och spelkväll + två filmer! vid fyra imorse åkte vi hemåt!
Nu har vi städat hela lägenheten och sitter och kollar på vampire diaries. Jimmys syster kommer förmodligen hit sen. + att det är söndag = pizza mys! punkt!
:)

Kommentarer
Postat av: fröken Ordpolis

Du är en jävel på särskrivningar älskling! ;D

2012-07-19 @ 13:33:13
URL: http://egao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0