Jag är lycklig här och nu!

Idag har jag haft en helt fantastisk dag med mina vänner! 
Vaknade utvilad men lite förtvivlad, hade nämligen glömt att fylla på parkeringstiden kvällen innan men jag hade sluppit böter iallafall! Sen upptäcker jag att Sixten har haft sönder en vas, våran finaste vas.. blev verkligen ledsen över det, dumma katt! 
Städade lite och sen åkte jag till Sofia och åt frukost med Linnea, det blev scones och te, jordgubbar och mjölk och medan vi njöt av frukosten så såg vi Avatar, herrejisses vilken fantasi man måste ha för att komma på allt de har skapat i den filmen, man blir lika farsinerad varje gång, men roligaste var ödlorna! hahah!
Sen begav sig jag och Sofia in till stan, jag ville få insperation till våran lägenhet och det slutade med att jag fick med mig lite roliga saker hem!
Imorgon åker jag och Jimmy in och kollar lite möbler! se om vi får hem något! det är roligt när man kommit igång! sen gäller det att tänka ekonomiskt! satan så pengarna kan gå åt snabbt! 
thats life!
Nu åkte precis Anna och Sofia, vi har ätit god mat och haft det mysigt!
Som sagt, jag är nöjd med min lediga dag!
Imorgon jobbar jag, men bara ett kort pass!
Jag längtar så mycket till Fredag! helt otroligt! åh så roligt det ska bli!
Ljusstaken, Ljuslyktan och "boken" är nya! jag är otroligt nöjd! fick med mig lite mer saker men ni får nöja er med denna fina bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

boken<3 ljusstaken<3

2012-07-12 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0