im hoooome!

Denna vecka har varit sjuk! helt sjuk! Det var helt klart en upplevelse! 
första natten var helt och hållet vidrig och jag låg och grät över hur mkt jag bara ville hem att det inte var värt det att ligga i ett kallt tält och frysa sönder, inte heller ligga där med feber och vara orolig över att bli bara sjukare och sjukare! men på onsdagen ryckte jag upp mig, tog en ipren och åt lite soppa, sen var det back on track och jag gav mig tusan på att göra min semester oförglömlig! onsdagen var oslagbar! vi hade så kul och jag fick se mina två stora idoler! Magnus Uggla och Lars Winnerbäck! vilken känsla! jag var så lycklig att jag trodde att jag skulle spricka! Uggla var heeelt oslagbar! så klockren! 
Lars är vad lars alltid är! så otroligt mysig och man bara älskar hans blyga leende som lyser i hela ansiktet när alla vrålar åt honom hur bra han är! fina fina Lars! Där stod vi, jag Amanda och var så lyckliga!
nätterna blev även dem lättare, inte lika kallt och man lärde kroppen att slappna av så pass att man kunde somna, vi hade bra kläder och man vaknade upp utvilade, vilket var skönt! vi såg så många olika band och vi drack för mycket ibland, men vårat gäng var helt oslagbara! herregud så kul vi hade! träningsvärken i magen sitter fortfarande i! jag ska visa så många bilder! men jag var små klantig och glömde den i min bil och jag orkar inte hämta den just nu! tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0