Finaste vän!

Igår kom även Linnea hit, vi bjöd henne på plankstek, måste säga att det blev KALAS! med en stor tumme upp!
efter det hade vi super mys, så som bara hon och jag kan, älskade vän! visst kan hon vara en duracell-kanin ibland, men vi kan mysa helt galet! åh så jag saknat det lilla trollet! vi såg även Braking Dawn, de är ju ingen ordning på spanjorer så hon hade inte sett den än! lätt ordnat! :) 
Jag är illafall jätteglad att hon äntligen är hemma! efter 9.5 månader! 
min fina lilla Nisan!
Nu ska jag och Jimmy hitta på något att äta... vad nu det ska bli..! hmmm...
Imorgon är det lördag och då blir det fotboll och brännboll för hela slanten!
(Bild lånad från Linneas fb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0