En sommarkväll i Juli

Här sitter jag, ensam för första gången på väldigt länge! 
Idag blev det jobb, till halv fyra. Idag var det hiiimla tungt, så det ska bli så skönt att vara ledig imorgon! 
Påvägen hem hämtade jag upp Emeli och Simon, Emeli ville se våran lägenhet. 
Hon var till stor hjälp och gav mig en massa tips på hur vi kunde göra med det och det, så nu ska jag till stan imorgon med Fia och kolla lite saker :)
Nu har jag lagat mat och avnjuter ett glas rött till Allsång på skansen!
finns nog inget program som jag blir så lycklig av! sommarkänslan är på topp! underbart!
Imorgon ska jag ha morgon date med Sofia och Linnea, äta frukost och se Avatar, sen staden med Fia och slutligen ha kvällsdate med Anna och Sofia! en kompisdag imorgon, som jag behöver det!
ha det så bra och ha en skön kväll fina ni där ute!
kom ihåg att just du är bra!
fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0