working 9 to 5 ? no way!

idag är jag ledig och gårdagen blev lyckad! samtidigt skönt att komma hem skapligt, någon mådde inte så bra, men det gick bra ändå! :) himla lyckat blev det hur som haver, speciellt när man är med så bra människor!
Idag, Jimmy håller på att städa och jag sitter här och är hungrig...... haha och lyssnar på sjuuukt bra musik, jag blir så lycklig :'D sen skiner solen så fint ute, det blir man oxå glad av, sen får jag spendera hela min dag med min prins :) ikväll ska vi äta middag hos hans fina mamma, spännande att se vad hon kommer att bjuda på :)
AJA! ha det så bra så hörs vi!

hittade en bild, ett år sedan, tänk så tiden går! btw, nästa helg var det två år sedan jag och Jimmy träffades första gången, den ni! om ni ville veta alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0