En värld full av liv

min helg har nog varit en av de bättre, fy tusan vad jag trivs i mitt liv just nu! jag är så lycklig!
I fredags kom älsklingen äntligen till mig! han lagade god mat åt mig och vi hade det mysigt, bara vi två.
sen på lördagen spenderade jag dagen med Amanda och Sofia, vi käkade perfect, sen hade det lite mysigt här hemma med en film, senare på kvällen kom Anna Sanna CC Jonas och Jimmy hit, vi hade lite förfest sen drog vi in till stan och dansade loss galet till otroligt bra musik! sen kom Jimmy, som bangade utgång, och hämtade mig, sen åkte vi hem till honom och sov.
Idag åkte vi till kolmården och gick på tropikariet :) otroligt mysigt måste jag säga, sen åkte vi ut till mormor och morfar och fikade lite. Nu har vi ätit tacos och jag klippte pojken lite, han var i det behovet om vi säger så! 
nu ska vi lägga oss och se en film och äta lite godis och bara ha det skönt :) 
'
älskar dig, jävlar vad jag älskar DIG!
nyklippt och finast :)

Kommentarer
Postat av: hetaste frun ;)

Hallå, kom på att fasen alla har boyfriend nu! Du, Anna, Sanna, Sofia.. Fett jobbigt när jag kommer tillbaka, kommer ju bli femte hjulet konstant. Fast det är lurre, vet ju att du väljer att strula med mig framför Jimmy alla gånger ;)

2012-01-08 @ 21:16:08
Postat av: frun som blev kvar

sv:Hahaha ja herregud hjärtat mitt, men du skulle aldrig lyckas bli det femte hjulet! vi löser det vetu! :* Älskar dig! och saknar dig nästan lite mer än vad jag älskar dig, fan det är jobbigt ska du veta!

2012-01-08 @ 21:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0