Soppa!

Sitter och äter en himla god soppa som jag gjorde, den blev helt otroligt god måste jag säga!
Jag använde mig av
en halv liter vatten
två tärningar grönsaksbuljong
minipotatisar, som finns på burk,
mini majs
Champinjoner
lät det koka upp och lät det ligga ett tag, sen serverades den med lite ost och en klick cremefreach :) 

För övrigt idag så har jag jobbat, på högby, det gick väl helt okej bra, det var en lugn dag och det var skönt, inte lika skönt att gå upp på morgonen när det var 10 minus och Jimmy skulle bara ligga kvar i sängen medans jag gick omkring och hackade tänder och försökte få igång hjärnan! haha usch! i dessa lägen är jag så himla avis på Linnea, ditt rötägg.. jag vill oxå ha det varmt och skönt!
Snart kommer iaf Amanda, då ska hon hjälpa mig att hitta en present åt Jimmy som fyller 21 imorgon! synd att jag är typ helpank? men men något ska jag nog skrapa ihop till min prins :) 
sen skulle vi försöka ta lite kort, dock försvann ju solen... men vi får se om det går att få till något fint iaf, en ny header vore ju inte fel? right?! :)
ae nu ska jag äta klart så hörs vi förmodligen senare! Ha de gött!
Bild lånad från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0