sombody i used to know

Sitter med färg i håret, färg även på mitt linne och byxor... mindre bra.. men men är man klumpig så är man! :( 
sen har jag fixat naglara, måste säga att de blev mycket fina ^^ 
ska fixa mig lite snart och dammsuga här hemma, 
får nämligen hit lite härliga människor hit ikv, tanken var utgång även för mig, men mannen min är osugen, även så fia, och hänga med de där andra kärleksfjantarna ( ;) ) orkar jag inte! haha :) 
sitter även och klickar repeat, på mitt senaste fynd om amanda visade mig, vet inte hur många ggr jag lyssnat på den, det är så otroligt bra!!
ni får länken längre ner!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: tack så mycket!, vad söt du är :) riktigt snygga naglar btw!

2012-01-06 @ 20:24:08
URL: http://heinefeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0