It's allways something that i done.

Här sitter jag, ensammast i världen, känns det som iaf. Men så är det självklart inte. Jag har ju mina fina små chillisar! som dock sover för tillfället, men iaf :) jag skulle städa idag, men har mest segat, känner att jag måste diska och dammsuga iaf.. fixa något att käka oxå, även hinna köpa hårfärg till mamma, så måste nog börja sätta fart! haha
Men iaf, jag var ute i fredags med Jimmys kompisar, vi firade honom och det var himla kul, dock blev jag jäkligt trött och jimmy mådde dåligt, så vi åkte hem och sov ganska skapligt, det var skönt det iaf, sen åkte vi till hans mamma i lördags och käkade mat och spelade lite spel, på söndagen jobbade jag förmiddag sen åkte vi till vilbergen och firade jimmy lite mer, vi kan sammanfatta det hela med att vi har firat Jimmy i helgen! haha
Idag åkte han ifrån mig, igen, han får jobb lite för långt borta så han sover borta på vardagarna och kommer hem på torsdagen, skönt det iaf. 
Så idag ska jag gå intro på Åstugan, ska bli lite spännande!
men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0