im so happy im gonna die

Jag sitter och känner mig så lycklig så det nästan sprängs i bröstet på mig, tänk att jag sitter här, här, i mitt hem, mitt och Jimmys, och jag känner mig så nöjd, jag älskar verkligen min lilla lägenhet, den utstrålar trivsel och jag blir så glad när jag får höra att det är fint här hemma, det är så det tårar sig i ögonen på mig.
Idag fick jag hjälp av morfar att sätta upp mitt fönsterbräde, efter lite om och men så kom det upp och fönstret blev perfekt, det kunde inte blivit bättre, det är så vackert nu. 
Och tänk att några hyllor kan göra en sådan trivsel i ett så opersonligt badrum, det börjar ta sig det oxå, bara jag får in nya toaletten så får det se ut så här ett tag tills det rullat in lite mer pengar.
Jag har även fått en taklampa, äntligen, den blev jätte bra och gav alldeles lagom med ljus. Dagen har varit kanon bra, nu sitter jag och lyssnar på mina absoluta favorit låtar för tillfället, Starlight med Slash, inget ovanligt, sen sombody i used to know, den där videon när det är fem personer på en gitarr som jag länkade igår, jag hoppas att ni kollat in den annars har ni missat något, den går på repeat om och om igen, helt underbar! 
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, jag har ingenting planerat och det är så skönt! jag kanske lägger mig och läser lite eller ser en film, jag gör vad jag vill helt enkelt :) 

innan
efter, underbart? inte sant? :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0