i samma låga skor och leendet du log

Hallå allesammans! jag hoppas det är bra med er! 
idag har jag varit min första dag på Hällestadskolan, skolan jag gick på när jag var liten, och jisses vilka minnen jag fick, bara gå omkring i regnet och se hur barnen lekte i vattnet och sprang omkring och alla var uppdelade i grupper, tänk att jag också varit där, men alla mina vänner på den tiden, träffa alla härliga lärare, älskade kristina och underbara håkan, och alla de andra, lilla annamaria som man idag förstod så väl varför hon var där hon var, det lyser ur ögonen på henne, så lycklig är hon över att få vara med barnen. Det var väldigt spännade och lärorikt att jobba där, jag har ju bara varit på Grytgölskolan innan, och de barnen tycker jag om! men det är annorlunda med hällestad där jag känner så många fler. 
aja hur som helst! kom och har plockat lite, fixat efter igår när Anna och Fia var här och myste lite med mig, diskat och sa släpa fram snabeldragaren snart! Jimmy kommer snart till mig, min älskade älskling! oj så fel det lät^^ men ni fattar, jag blir glad!! :)
imorgon blir det Grytgöl skolan på morgonen, sen ska jag till hemtjänsten på eftermiddagen, sen på kvällen ska jag fira Jimmy, med utgång, har ingen aning hur jag ska få ihop det, men det löser sig nog :) Här kommer lite fina bilder hur som helst!
efter att denna lilla fröken fått tag på kameran kan man hitta ex antal liknande bilder! jätte söt, alltid! <3
leka hesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0