Happy new year!

Mitt nyår blev nyktert och väldigt bra! 
visseligen firade jag inte ihop med Jimmy, men det fick gå ändå!
vi var i hällestad skolan, Anna och Victor hade hyrt folketshus.
Det var härligt folk och inte förens kl tre kom jag i säng, åkte till Jimmy i stan, mest för att jag avskyr att sova utan honom, den där känslan av att inte känna sig hel eller att känna sig ensam, det gör jag alltid så fort han inte är nära mig, kärlek kan man också kalla det <3
men iallafall sov till TRE!?!?! på dagen idag, helt otroligt, behövdes antar jag, ändå har jag varit lika trött och feber tror jag att jag börjat få men det har jag inte tid med, jag måste till jobbet imorgon igen, till högby.. något jag inte känner för för fem öre, trivs inte ett dugg tyvärr.. 
aja! jag måste sätta fart betala lite räkningar sen sova!
bi får lite bilder sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0