Godmorgon världen!

HALLÅ OCH GODMOOOOOORGON! är ni vakna? inte jag, knappt iaf! min morfar ringde och väckte mig, bra gjort av honom, suck!! men han är söt ändå som kommer idag och ska sätta upp lite hyllor och grejer hos mig, sen kommer mamma också, det ska bli kanon mys att få krama om min fina mamma igen :) 
Jag ska städa åt chillorna idag, sen får jag se vad jag ska hitta på när morfar är klar och när mamma har åkt till jobbet, vi får se, Jimmy åkte till Gtb idag, skoj. På hans födelsedag? snällt bosseboss,snällt! ska komma ihåg dendu! 
jaja hursom haver, han fick en kaffebryggare och en tattootidning av mig igår :) han ska få något mer när jag har lite mer pengar :$ nu ska jag äta frukost sen städa chillabur :) ha en bra dag så hörs vi snart!
btw vad tyckte ni om min nya heather? :)

Kommentarer
Postat av: linnea

I like. Gillar din tröja också, schnygg!

2012-01-10 @ 16:33:12
URL: http://linneastrands.blogg.se/
Postat av: signe

sv: Åh men tack, det var himla snällt lennia! erkänn att du saknar höra det?!

tröjan är från Gina, har ni sånt där borta?

2012-01-10 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0