försent för edelweiss

Kroppen sa ifrån inatt, det blev dåligt med sömn och de lilla jag hade ätit under dagen kom upp igen under natten, så jag fick sjukanmäla mig och sova vidare, när jag väl vaknade igen så kände jag mig en aningens bättre, så då ville amanda komma hit och hjälpa mig lite och ha det lite mys, så vi har städat min lägenhet och sedan mest haft det en himla skön dag, det tackar jag så jättemycket för! blev hemkörning från babylon<3 deras pizzor är enorma så jag har mat för en vecka framåt kan man säga :) 
nä men sen såg vi film och drack lite vin, allmänt trevligt,
imorgon ska jag till stan med daniel bus, då ska han hjälpa mig köpa en tv och lite annat, sen åker jag ut till mitt paradis imorgon kväll, till min fina mormor och morfar och sover där, dagen där på åker vi till ikea och införskaffar oss lite saker till mig i lägenheten! :) spännande! 
så nu ska jag sova, min prins är i uppsala och jobbar :/ så jag är ensam till fredag.. usch och fy.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0