for a year ago

Sitter och kollar igenom min blogg, det är helt otroligt vad man förändras på bara ett år, hur bra jag mår idag jämnfört med förra året, dock ser jag mycket bättre ut förut, inte håret, håret älskar jag nu, visst händer det att jag saknar det bruna "långa" men jag älskar mitt hår idag, och ajg lär älska det bara mer när jag klipper det nästa gång! (ni får se vad planen är senare!) men min kropp? den har spårat ur, jag måste börja träna.. måste gå ner lite i vikt, är det någon där ute som vill hjälpa mig att få motivation? få mig att göra det?! förslå inte gym, det har jag inte råd med och att stå och gymma är det värsta jag vet.
HJÄLP!
jag vill få en snygg kropp, inte denna lite halvmulliga pga av att ajg inte har några muskler på kroppen.

Kommentarer
Postat av: linnea

Inte för att jag tycker att du behöver gå ner i vikt men som den hälsoguru jag är så blir det en liten kommentar här! Jag vet inte vad du tkr om att göra men en enkel sak är ju att ta en promenad varje dag, äta mindre socker och vitt mjöl, typ småmotionera (ta trappen ist för hissen, cykla ist för att åka bil). Motivationen är ju det värsta, har tappat den också.. Men tänk: en godisbit eller en snygg kropp?

2012-01-08 @ 21:19:56
URL: http://linneastrands.blogg.se/
Postat av: Amanda, you know?

dudu, ska vi starta en pakt? "ett nytt liv" eller bara en uppgradering av det liv vi har liksom? tillsammans. då du! beach 2012. okej?

2012-01-10 @ 21:34:35
URL: http://egao.blogg.se/
Postat av: sofia

Hörredu Signe.... du behöver inte gå ner i vikt, om du tror det har du en sjuk självbild. Hoppas att du inte menade det där till fullo gumman. Du behöver INTE gå ner i vikt men det är ju aldrig farligt att röra på sig! Det har inte alltid med vikten att göra vet du, det är inte den som är betydelsefull. Och jag tror inte att du skulle må bättre av att just gå ner några kilo. Men man mår bättre av att röra på sig, gå till affären och handla, ta en promenad med mig, ha sex :D hihihihi!

2012-01-12 @ 09:57:32
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: svar: signe

Vad rara ni är ! tack för alla tips och ja linnea, den där godisen kan jag nog skippa faktiskt och amanda, drar du med mig då? lovar du?! kör stenhårt med mig?! snälla! jag behöver det!

och fia, ska vi ha sex?

2012-01-12 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0