My new life

Tjoho! här igen! 
jag lever faktiskt! 
igår jobbade jag åkte och klippte Hanna sen åkte jag till Amanda och vi skulle gått på en preomenad, men pga hennes sjukdom så blev det inte så, vi käkade mat och gjorde upp ett tränings schema.
SÅ efter det åkte vi till affären och jag köpte nyttig bra mat. Kom hem hit och slängde allt det onyttiga, okej, nä vi kastade inte godiset, men jag gömde det! :D 
så idag har jag börjat mitt nya liv, nyttig mat och har precis genomfört första träningspasset. Känns hemskt i början måste jag säga, fy fläääen! så otränad jag är! men det ska det bli ändrig på! jag är himla sugen på att få ordning på kroppen! 
ikväll ska jag mysa med Amanda och Sofia, vi ska hitta på något att äta, får se vad det blir :) 
känns bra att Jimmy åkte i morse och jag får panik på att inte få prata med honom. eller kunna.. blä,.
aja! upp med humöret! 
Det ska omvandlas till muskler!

Någon som vet, hur man tränar bort lite dubbelhaka?? Kerstin tar för mkt plats!
Här har ni min förebild! Nina Dobrev, Hon är så otroligt vacker, jag kan ju åtminstone försöka komma i hennes form, så får jag väl duga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0