One thing

Hej hopp gummisnopp!
Igår var en jobbig dag, alltså jag jobbade hela dagen.
kom hem vid halv tio och såg ett avsnitt vampier diaries sen totaldeckade jag.
Vaknade vid halv elva, alltså sovit typ tolv timmar, skönt. 
Mamma kom hit en sväng, mycket prat och allt mellan himmel och jord, sen tog vi en prompa ner till perfect och köpte med oss en varsin sallad och promenerade hem igen, åt sallad och pratade, jag och min mamma kan nog prata i ivigheter, samtidigt som vi bara kan sitta och tänka tysta, det är enkelt helt enkelt! 
vi gjorde lite av mitt tränings schema men när vi väl började så körde vi igenom hela programmet så det kändes bra! :) 
nu ska jag städa hos chillor och diska, sen kommer fia ikv och vi ska se så ska det låta och bara ha det mysigt.
Jimmy ringde förut, jissa om jag blev lycklig, att bara höra hans röst får mig att känna mig trygg, kvittar om han är 5 timmar bort med flyg, han får mig känna mig trygg bara genom hans röst, det är som mamma säger när hon frågar om han är den rätta och jag säger att ja, det är så. hon tycker det är häftigt, för hon själv har aldrig känt det så, och det gör mig så ledsen, för hon är den finaste människan på denna jord, och hon förtjänar det bästa, alltid. 

älskar mitt fönster, älskar att kunna sitta och titta på solnedgången eller som här, se solens strålar lysa upp mitt fina hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0