my week

Veckan är redan planerad, och det innehåller inte allt för mkt jobb, vilket kan vara skönt ibland :) 
Måndag: Städa åt chillorna, åka till stan, vara moraliskt stöd åt Anna som ska tatuera sig :) 
Tisdag: Hästupppassning, då Zarah och pappa åker iväg i några dagar. På eftermiddagen åker jag till världens bästa kusin! för lite alla hjärtansdag mys!
Onsdag: JIMMY KOMMER HEM!!! :'D 
Torsdag: Ha det mysigt med min prins!
Fredag: mys på förmiddagen och på eftermiddagen börjar min jobb helg!
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb och fira Zarah som fyller 40 i veckan ;) 
SÅ ser det ut, nu ska jag sova godnatt :)
vi hade det mys med så ska det låta, god mat god dricka och galenskaparna! :) kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0