jag vakna upp och höll om en dunk gin men i drömmen jag just drömt höll jag om dig

Tjolahoppsansa!
Idag har jag jobbat som aldrig förr, lr jo det har jag visst, jag har jobbat mycket förut, men jag jobbade iaf.
Sen var det bara att bege sig hemmåt för att byta om och åka till staden till Jimmys fina mamma och äta god mat! helt kanon bra start på kvällen :)
Sen åkte jag och Jimmy och köpte godis och bänkade oss för att kolla på Melodifestivalen.
Jag tyckte att det var helt okej bra startfält för ovanlighetens skull, men Loreen var slående, herrejisses vad jag älskar den människan! är lite små skrytsam över att vi fick se henne i julas på julfesten som vi var på, hon är verkligen helt otroligt duktig!
Imorgon jobbar jag dubbelpass så det blir inte någon sen kväll för mig ikväll inte, men det kan väl vara skönt det med, jag är glad att jag får mysa med mitt hjärta de sista dagarna innan han åker till Egypten, känns inget kul alls att jag får vara kvar i kylan... *SKITSUR* okej nä men ändå :) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad söta ni är

2012-02-04 @ 22:03:45
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Svar: sofia

hihi du med ^^ lr! ni med! hälsa pojken!

2012-02-04 @ 22:23:26
Postat av: Emma Söderberg

Hahahha! Signe! Du (ni) är så sööööt! ;D <3

2012-02-04 @ 22:26:04
Postat av: Svar: Emma

hihi du kan vara söt Emma! :)

2012-02-05 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0