it's my turn

Jag är här, jag lever, men det har varit en jobbigt period just nu i mitt liv, så jag har helt enkelt valt att inte skriva. Jag har inte haft någon som helst lust till det för den delen heller!
Och jag tänker inte prata om det heller, sååå.. Jag börjar om på nytt! 
jag blev uppringd i natt av två fans som ville att jag skulle börja blogga mera, de känner att livet inte har någon mening när de inte kan få läsa om mitt fantastiska liv! så sant så sant!
HM! vi ska se vad som har hänt utöver allt. Jag har krachat med Alban, han fick en buckla i rumpan men annars klarade han sig bra, jag också, och de som åkte med. Jimmy krachade sin bil natten efter, kalasbra! eller nått! 
jag har fått två nya stolar till mitt bord, så nu kan jag ha lite fler personer på besök, och de slipper sitta på golvet och äta ;)
så himla fint blev det! 
öhm, jaha,
nää jag kan ju berätta vad jag ska göra idag!
Idag ska jag städa åt chillorna, de ska få det fint, jag ska vika tvätt som jag tvättade så fint igår, och så ska jag diska! sen i eftermiddag ska jag och sofia till anna på lite taco mys, det blir trevligt som tusan ska ni se! :) 
jag får se om jag kommer på att skriva om något mer senare, annars skulle jag uppskatta som fan att ni berättar vad ni vill höra om??

Kommentarer
Postat av: Matilda Creutz

Hej! Jag tycker att din blogg är toppenkalasjätterolig att läsa. Skulle vilja se mer bilder på Matilda Creutz, hon är väldigt fin. DU SKA SKRIVA OM VAD DU GÖR PÅ DAGARNA, för jag missar ju allt nu.....

Kram från en anonym. ( hahahahahha fattar du, jag har ju skrivit mitt namn där uppe redan. lite kul ärligt talat )

2012-02-01 @ 10:56:35
Postat av: Svar: till matilda creutz

Du är störd, men absolut! det ska vi ordna! mer bilder på dig, är du säker på det??

2012-02-01 @ 11:01:16
Postat av: Bakdel

Bra Signe! Det är ON

2012-02-01 @ 11:25:49
Postat av: Svar: bakdelius

ja du bakdelius, here we go!

2012-02-01 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0