im too fat for you!

Har ni hört det senaste, inte för att jag följer alla bloggar som skrivs i denna värld, men jag gillar att kolla runt lite, och jag hamnade på Gossips, ett enkelt sätt att ha koll på alla bloggare och deras desperata sätt att få synas överallt, en av dem har börjat gå lite väl långt tycker jag själv, det råkar vara en han och han går under namnet DennisM vet ni vem han är ? han är bög och tror han äger världen, sanningen är att han inte är så mycket annat än bög och bloggare och jävligt patetisk, han svarade på en fråga en läsare hade ställt honom, frågan löd : Hur ser man på en tjej att den är fet.
Dennis svar blev, när låren går ihop då kan man se sig själv som fet.
MAN BAH WHAAAAT?! otränad kanske men fet!?! ditt jäkla psykbryt vad har du för syn på samhället? ska alla gå omkring och se ut som svampbob elleR?!

sexigt ;) 
det jag säger är att det är snyggt med vältränade kroppar, men det är fortfarande människokroppar?! levande ting och alla ser olika ut? att dra alla över en kant och säga att du är fet om dina lår går ihop. Ni förstår vilken stackars kille det här är? 
jag trotsar det lilla fan och visar hur fet jag är! hej hopp! egoina.se you rock!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan vad alla som tränar mkt lår skulle vara feta om det skulle gälla så!;)

2012-02-01 @ 12:25:29
URL: http://anderszon.blogg.se/
Postat av: Svar: Tobias

Jag menar det, herregud, spinkelinke pojken får skaffa lite fakta innan han säger något nästa gång :)

2012-02-01 @ 13:24:08
Postat av: sofia

Fast Signe, svampbob är ju söt :/

2012-02-01 @ 22:43:10
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Svar: sofia

haha ja klart han är! men ändå! haha <3

2012-02-02 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0