HEEEEY makarema!

Tjollahopp! kl är tjugo över tio och jag har redan hunnit med en massa grejer känns det som! klockan ringde lite för sent så jag och majvor fick skynda oss som bara den! för att hinna ut till åfallet, planen var att vara där lite tidigare så jag och amanda skulle åka och hinna och sola innan hon började vid tio, så jag slängde i mig lite frukost sen bar det av, till våran besvikelse så hade stället vi solar på slutat med sitt erbjudande, bara för att! surt, men det blev tolv minuter iallafall och jag måste säga att det blev himla mkt färg ändå! så jag har släppt av henne nu, och jag ska bädda sängen nu för att sedan åka till frisören! som jag längtat! ska bli himla skönt! och nödvändigt! haha usch, men denna gången blir det en förändring :) det ska bli spännande att se iallafall :) 
ha det så hörs vi sen så ska ni få en bild på resultatet ;) 

hej signe flinto, typ, nä men är man blond egentligen så är man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0