Happy valentine day

Idag är det alla hjärtans dag, dagen då man ska vara lite extra snäll mot alla, och det kan tyckas överdrivet men jag tycket oxå att det är väldigt fint, det är en dag om året som man låter alla känslor bara släppas ut! 
Idag har jag turen att få jobba på skolan, så när jag väl kom dit.. Jag försovde mig och skulle dessutom ge hästarna mat på emmetorp... hm. men när jag väl kom dit var pysslet i full gång och jag har haft turen att få sitta och pyssla med barnen hela dagen! Barnen uppskattar alla hjärtans dag jätte mycket, man märker då att de faktiskt kan vara väldigt rara och snälla, jag fick ett kort med mig hem från min lilla grabb som jag brukar hjälpa, vi har även gjort ett kompisarmband som vi har på oss nu, ett varsitt! Så jag skulle vilja säga att dagen har varit väldigt bra! 
till att börja med! nu är jag hemma en sväng men ska sätta mig i bilen nu igen och åka ut till emmetorp och pyssla lite med hästarna innan jag åker till matilda, där ska vi baka en tårta och bjuda på. Åh vad mysigt vi ska ha! dagen är bra! och imorgon kväll kommer Jimmy hem! :'D

Kommentarer
Postat av: sofia

Jadu Signe, ibland kan en vecka kännas väldigt lång... Men 5 veckor, det känns längre, tro mig.. :P Men jag vet hur det känns att va ifrån varandra en vecka med :/ PÖSS

2012-02-14 @ 16:15:43
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: linnea

CÄPÄ, snygg klocka! Vart har du hittat den go'ingen?

2012-02-14 @ 16:37:43
URL: http://linneastrands.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hittade den på ur och penn lennija! på rean!

2012-02-14 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0