flower power

Hej hallåå! 
hoppas allt är bra med er, jisses, som att jag kommer få några svar liksom? nä tänkte väl det!
jaja, depp master no.1 haha närå ;) 
nyligen hemkommen ifrån en händelsegivande dag!
pappa kom och skulle sätta dit nya toaletten, men det blev krongel då vi inte fick tag på han som äger mitt hus, så vi visste inte hur vi skulle göra för att stänga av vattnet ifall det skulle bli nödvändigt, så vi gav oss på tvn och det var ett himla krongel bara det, pappa satt tillslut på taket och koplade antennsladdar hit och dit ;) rolig syn! tur med vädret hade vi iallafall!
sen följde jag med honom och hjälpte till med en av Hingstarna som håller på att få testa nya vingar inom körning, och det gick bra måste jag säga!
väl inne igen så myste vi till det och kollade på lite vampier diaries, det är fängslande, tyvärr! jobbigt! men så är det! jag erkänner, det är bra som fan.
nu är jag hemma och jag var busig och kidnappade en majvor med mig hem från Zarah!
så nu ska jag och jimmy ha det skönt, så hörs vi imorgon!
morgon dagen består av ett besök hos frisören, det ska bli förändring kan ja lova! :)

Kommentarer
Postat av: Såfija

Jadå Signe jag mår bra! Ha. Där fick du!!!!

2012-02-02 @ 21:40:50
Postat av: Svar: sofia

fy tusan så kul att få svar :'))

2012-02-03 @ 08:23:33
Postat av: Sophie

Bara för det! Jag mår braaaa!

2012-02-03 @ 14:35:58
URL: http://imaginatio.devote.se
Postat av: Svar: Sophie

magaaaad! jag är så himla populär! :D

2012-02-03 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0