did you get my last call

Ligger i min säng och har det skönt, ska fixa mig nu för att åka till jobbet snart. 13-21.15 står på schemat, har legat och haft det skönt idag :)
i helgen har jag haft det bra med min fina prins och med flera. 
I fredags jobbade jag, sen åkte jag till farmor och farfar och åt lite vofflor och hade det lite trevligt, sen åkte jag vidare till svärtinge, där Jimmys familj höll på att flytta in i huset. Jisses vilket hus, det kommer vara najs i sommar, pool och sol, jag längtar! ;) 
vi firade att flytten blev klar med smörgåstårta och alkohol, så det blev en utgång med grabbarna, det var riktigt kul men jag sparade mig till nästa helg, då jäklar! ;) Anna och Sanna fyller på tisdag och utgång är en självklarhet ;) 
på lördagen så hade vi en skön morgon sen åkte vi till stan och träffade erik och acke ett tag, åkte sedan hem till lägenheten och fixade chillorna och fixade oss, Jag klippte jimmy :)sen åkte vi in till stan igen och såg bio, This means war såg vi och den var himla bra! :) 
söndagen bestod av att Emma Anna Sanna och Sofia kom hit och fikade och pratade :) jag klippte Emma och tränade håruppsättning på Sanna, kalas mys :) 
Sen åkte jag och Jimmy till stan och fixade lite födelsedagspresenter :) 
på kvällen fick jag rycka in och jobba, 17-21 :) 
JUST JA! jag beställde hem något igår, ni lär märka snart vad det är ;) 
nu måste jag sätta fart! bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0