Det kan ta slut i morgon eller hålla på för alltid ibland är det så

Dagens köp blev lyckligtvis inte för många, det blev en present till Josefine, som fyller 20 imorgon, 
en alla hjärtans dag present åt J,

sen lite fina saker till lägenheten, jag såg hjärtat och tänkte, att den ska jag ha, till vilket pris som helst, den träffade precis rätt!
hel nöjd, skulle kunna köpt mycket mer, men det går inte an det! 
Nu är iaf amanda här och hon står i duschen, sen blir det bara att se på lite vampyrer, sen sova, båda är helslut och båda har sovmorgon, älskart ;) 
vi hörs imorgon rara läsare! Godnatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Fialåtta

Åh så fint det blev :-D tur att jag visade <3

2012-02-09 @ 21:20:30
Postat av: Svar: sofia

himla jätte tur skulle jag säga! :)

2012-02-10 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0