Cut your Hair!

Som ni säkert vet så klipper jag hår, jag älskar det verkligen och det är min stora dröm att en gång få stå där i min salong och ta emot gäster som går ifrån mig med ett leende och ett förtroende om att komma tillbaka, men vägen dit kan bli lång men det hindrar mig inte från att faktiskt klippa redan nu, och de som klippt sig hos mig har blivit nöjda och kommit tillbaka, 
Jag klipper kusiner, morfar, farfar, mormor, kompisar, pojkvän osv osv. 
Så om just du känner att du behöver göra något åt ditt hår så kom till mig så fixar vi till något! 
En klippning kostar 50 Kr
och färgning 100 kr (ni själva står för köpet av färgen)


min fina kusin, nyklippt!

Kommentarer
Postat av: Emma Söderberg

50 kr! Är det sant?! Du är inte sugen på att toppa/ev klippa upp mitt hår lite om jag kommer hem nån gång snart? ;) Kram <3

2012-02-21 @ 01:20:37
Postat av: Svar: Emma

Absolut kan jag göra det! :) det är bara att säga till! :)

2012-02-21 @ 06:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0