Seven days a week, Every minute of the day.

Snön faller och jag sitter i vårat hem och avnjuter skönmusik och en god cider, snart kommer mina finaste flickor hit och festar loss med mig, livet är för fint ibland! Människan är fin, korkad och idiotisk, varför var det vi människor som skulle få gåvan att känna så fruktansvärt många känslor på samma gång? Det är ett STORT frågetecken i mitt huvud, som förövrigt värker just för tillfället, men vad gör väl det!
Älskade lilla Wilma ligger i mitt knä och bara myser, eller ja, jag myser, hon sover!
Min fina sambo har åkt på julbord med jobbet! SF blir det då va? sambofritt! haha! det firar vi ju så klart!
Dagens rubrik är ifrån The Sounds låt "Seven days a week" stört bra!
Och jag måste erkänna det, jag har hållit emot för länge nu! Darin är störd i hela jävla huvudet! Han är så jävla stört bra! fy för i helvete vilken människa!
Mamma och jag diskuterade det idag att denna sisong av "så mycket bättre" är så fruktansvärt bra! helt otroligt!! Man har verkligen fått upp ögonen för dessa artister! (förlåt Sylvia, men nej jag menar inte dig...)
åhja! men nu är det fest,
ha det så bra nu raringar!

Otroligt gammal bild, jag sitter på Jimmys dator, jag saknar dock mitt hår där... faktiskt, mer och mer gör jag faktiskt det!
Härlig bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0