För har en speleman en enda gång börjat sjunga på en gammal sång...

Magnus Uggla, denna man, den lilla råttan, två äpplen hög och allmänt kaxig, den mannen är ett geni, det går inte ta ifrån honom det, han är HELT genialisk! Denna man har fått mig att känna så många olika känslor genom livet, helt oslagbart, det går inte beskriva mer än att han kan verkligen förgylla mitt liv med sina texter. Att jag denna sommar fick se honom uppträda TVÅ gånger, en av mina högsta drömmar gick i uppfyllelse och jag kan verkligen tänka tillbaka och bara le, han är min idol rätt igenom, hans musik gör mig lugn, spelar ingen roll var jag än är, så fort jag hör magnus ugglas kraxiga stämma så känner jag mig så lycklig! 
Han är en man som man alltingen hatar eller älskar, och det är nog sådan musik jag gillar, svensk "rock pop" Lars Winnerbäck Håkan Hellström och Magnus Uggla, dessa tre hjältar har verkligen följt mig genom livet, Lars och Håkan kom in på senare tid och nu i sommar SKA jag få se min tredje hjälte, Håkan Hellström, det kommer kännas så fullbordat när jag fått stå där på det ner trampade gräset och njuta av hans falska stämma till sommarkvällens svala luft och skrika mig hes till hans texter. 
Musik, vad vore vi utan musik? Jag skulle inte vara något, inget! 
Allting som ni gör kan jag göra bättre. Tänk, så klokt. Tro på dig själv, tro på dig själv lika mycket som Magnus Uggla tror på sig själv! 
Ut i kylan och ta med er ERAN favorit i lurarna och ta en härlig promenad i vinterkylan!
24/8-2012 

Kommentarer
Postat av: Frökenfilantrop

Du ja tror vi borde gå på konserter ihop!! Bra smak! Lars var mest poppis hos mig på högstadiet, Håkan är en ständigt älskad följeslagare... Och Uggla sen! Säger bara Vittring på det liksom!!

2012-12-13 @ 14:21:41
URL: http://www.frokenfilantrop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0