Äckelbajsvagel

Okej, nu är det så, att jag har en vagel, eller vad det nu är, som är sjukt stor och den försvinner inte, den har varit där i 3 månader och 1 vecka nu, ungefär! När jag är trött i ögonen så känns det som det är något stort och klumpigt som sitter och trycker på ögat, typ, annars har jag inte märkt av den mer än att det syns nått otroligt när jag ler, och så, jag som redan har små ögon får om ens ett öga som är otroligt nog ännu mindre! Jag har läst att man ska massera på den med en frotehandduk, (rätta mig om jag har fel, väldigt gärna) det funkar verkligen inte! Jag ska nu gå på koksaltlösning, men vad gör jag om itne det heller funkar? himla bajsvagel, jag stör mig inte så mycket på den, mer än att jag ser invalid ut när jag ler! men det gör jag ju iallafall! så det är väl charmigt eller något! 
Tänkte visa er en charmig bild! och JA jag har smink på mig, för jag har inte sminkat mig knappt någonting för att få den här tönten till vagel att ge med sig men eftersom att det inget händer och av det faktum att jag vill se lite fin ut, så har jag smink på mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0