Djurliv

Vaknade för ett tag sedan, ganska imponerad över att jag ens kunde somna igår, eftersom att jag jobbat natt lördag och söndag! men det gick, hade kört slut på mig i stallet igår, åkte och red min fina Ida, ska åka snart igen. det är skönt att komma iväg och njuta av henne! Efter ridningen igår åkte vi till skogen och körde lite häst också, avslutade med en bökande fölunge, blev överkörd av vagnen som Akleja drog, men annars gick det bra för hästarna! haha!
Längtar något enormt efter helgen!
Fredag:jobba till halv fyra, sen ska jag hjälpa till med allt som ska till Medevi brunn, där premeringen ska vara. Fest på kvällen med gubbarna och vi! haha
Lördag: prem. på kvällen åker vi till linkg där vi ska se världens bästa Lars Winnerbäck! 
Söndag: blir det att åka till örebros badhus och leka av sig lite! 
åh så kul de ska bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0