äventyr

Stallet gick bra, Ida skötte sig så bra så! blev så stolt över henne! Väldigt positiv och lugn och sansad! Idag var det en bra dag för oss! 

Lycklig som jag var över att ridningen hade gått så bra så försvann den lyckan lika snabbt, när jag kliver in inför dörren så upptäcker jag att Sixten är puts väck, jag förstod verkligen inte hur detta kunde ske?! meen så såg jag att ett fönster stod öppet, måste blivit någon miss. Ångesten var total men kände att, han är en katt, han klarar sig ju! men hur F*n hittar man en katt?!
Fick bli ett senare bekymmer då jag hade en liten tjeja här förut som klippte sig! så duktig så! 
Därefter drog jag Jimmy och Sofia ut och letade efter våran äventyrare, Jimmy hittade honom på ett staket, balanserandes och utforskade något kryp eller något. Dumma katt! haha nu ligger han iaf här bredvid mig och har det nog ganska gott! 
men visst är han fin, världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0