ullared och jobb

igår åkte jag till ullared, lr nä i onsdags, sov på hotell sen åkte vi till ullared! :D det var mys faktiskt! :) kul som fasen och jag hittade massa roliga grejer!:) 73 saker rikare och läskigt mkt mindre pengar fattigare!
visar någon gång kanske vad jag köpte, det var liksom hur mkt som helst! massa nagel grejer och annat smått och gott :) 
massa flyttahemifrån grejer! :D 
seeen så idag har jag jobbat och det har rullat i ett och helt plötsligt var det dags att åka hem! det var kul att få jobba faktiskt, vart glad när de sa att de saknat mig :) 
men nu har jag badat och fixat mig så nu ska jag till Jimmy, han ska bjuda mig på middag, (bevisa sina kock talanger) ska bli mys :)
imorgon är det himelstalund marknaden och där ska jag och mina släktingar stå och sälja fika, som alltid.. haha!
men men! nu ska jag dra mig! HAAA de!
BTW FIA! KOLLA IN HUR STARK JAG ÄR!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhåj, vilken biff du är :D höhö! Ska vi slåss?



2011-10-01 @ 10:10:58
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

höhö nää jag bara vinner, det är så tråkigt då

2011-10-01 @ 23:05:34
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0