stads häng med Jimmy

Idag blev det en mysig höst dag på stan med Jimmy, vägen dit var lång kändes det som, först fick jag traska ut till 51.an, det brukar inte vara så värst jobbigt att knalla de där 2 kilometrarna som det är, speciellt inte när det är soligt och fint! men jisses! jag trodde att jag skulle blåsas bort! vinden slog nästan omkull mig och det såg nog väldigt kul ut! 
sen är det de här med att åka buss... nu när man har körkort VILL man INTE sätta sig på en buss.. men men det finns inte så mkt att göra.. så tillslut var jag inne i stan, träffa jimmy sen gick vi och käkade och kollade runt på lite kläder och hade det allmänt mysigt :) 
nu är jag hemma och jag fick med mig:
En stickad skogsgrön tröja, helt toppen!
Två linnen, ett rött och ett svart, lite större men inte så stort som ja ville... så får se om jag behåller dem.. 
en klänning/linne vit med fin rygg
en grå snygg t-shirt
navelpercing
parfym
jisses! vart mer än vad jag räknat med.. men men! :)
imorgon är det spännande! då åker jag och mina grabbar till norrköping på utställning!
på kvällen blir det tjejmys så får vi se vart kvällen leder :) 
får se om jag orkar mer bloggande, är trött och måste fixa för imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0