Minne 1

Den här sommaren har gett mig så mycket, så många otroligt fina minnen, jag har känt mig så lycklig under den här sommaren.
Därför skulle jag vilja skriva ett minne om dagen, inte för någon annans skull än för min skull. 
Mitt första minne som jag tänker skriva om var då, under studentveckan, jag och anna åkte och kollade på allsång på slottet, med sång och dans och vi viftade med våra fina vita mössor, sjöng och dansade med matilda och lovisa, jag ringde min mormor för att berätta för henne att jag såg på hennes idol och att jag står och tittar på lasse berghagen medan han sjunger en kväll i juni, det är min fina mormor och min fina morfars och min sång, våran sång, så länge jag kan minnas. allsången tog slut och vi begav oss utåt för att gå på dubbeln, då ringer Rasmus och sa att han och hans vän var på väg att komma och hämta mig, så kvällen avslutades i åby, fina lilla åby som jag fått så mycket av den här sommaren, vi satt ute hos Freddy den här kvällen och drack cider, pratade och skrattade och lyssnade på dålig musik, myggen tuggade oavbrutet på mina fötter och tillslut gick vi hem till Rasmus, satte oss med ett varsitt glas vin och några ljus och låg och pratade, bara pratade om allt mellan himmel och jord, allt kändes så bra så perfekt. Den kvällen vill jag minnas och jag önskar att jag fick uppleva den en gång till. Tack för att jag fick dela den dagen med de som var med mig den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0