min födelsedag

jag måste medge att min kväll vart precis perfekt! jag älskar mina vänner! de behöver inte komma med en massa presenter, jag blir så oerhört glad över att bara se dem, det blev tårta och lite fika bröd först! sen kom vi på att vi var hungriga så då åkte några och köpte sallader och pizza! mumma! äta bör man annars dör man! 
nu mår jag helt okej och jag taggar helt galet till turkiet! fatta att jag, lilla jag ska till turkiet! galet! som jag längtar :) 
ha det kanon så får vi se när jag skriver här igen! när jag kommer hem ska mormor och johan ha sin 110 års fest! mormor blir 70 och johan blir 40, det ska blir galet! och det känns galet att det redan är 10 år sedan sen sist! 
men nu, GODNATT!
fick bli en fin bild på min finaste tjeja! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

gulle gulle gulle gulllllll! <3 du ska nog få något av oss ska du se, mohahaha! :D längtar till ikväll!

2011-09-08 @ 09:25:20
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0