Hemmafru!

Idag vaknade jag rätt sent och fick lite dåligt samvete för att ligga hemma och sova när man inte har jobb tycker ja inte att man behöver göra, jag har sagt till mig själv att senast halv tio ska jag vara uppe så bruno får mat och kommer ut ordentligt, men inatt fick jag ont i magen igen så jag sov längre imorse och började styra lite senare, men mamma sov hon med så jag fixade lite frukost åt henne på sängen så käkade vi frukost i hennes säng tillsammans och pratade lite skit, det brukar vi göra, men det är en viktig grej att göra för oss, vi har ett så pass starkt band att vi behöver varandra i vått och tort, och nu på sistone har jag inte varit mig själv så skärpning på mig! mamma åkte till jobbet för ett tag sedan så nu har jag tvättat fönster, tvättat och städat mitt rum! nu ska jag fixa chillorna sen blir det en skön dusch!
HA DE!
min älskade fina tröja jag fick av bästa jimmy! bättre present kunde jag inte fått! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0