en upplevelse,

min första födelsedags present var från min mamma :) vi bestämde att vi skulle ha en mysdag i linköping idag, bara hon och jag, så vi åkte till ikanohuset och shoppade loss, JÄVLAR säger jag bara! haha oj så mycket jag fick hem :D så nöjd och en bra dag, fick en himla snygg jacka av mamma som jag längtar att få gå runt och strosa i ! :)
bjuder på bilder :)
väska från lindex
bestemor! jackan är från vero moda :)

trosor är alltid bra, och så en liten plånbok till turket!
min älskade halsduk, en ring och tights :)

örhängen och maskara!

FYND! underbart linne, min lilla uggla ullrik, en snygg ring och ett par snygga jeans!

HELLOO ULLRIK!
var och gjorde dagens god gärning idag, jag och mamma ränsade alla våra gamla kläder och åkte och lämnade in dem :) jag hoppas att de kommer till nytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0