bloggtorka

helt otroligt vilken blogg torka jag har! jisses, men vet absolut inte vad jag ska skriva, ändå gör jag massor hela tiden. 
inatt vaknade jag av att jag mådde illa, sätter mig på toan och det blir svart, vaknar upp på golvet och bitit sönder min kind, slagit i kinden, huvudet och axeln.. VARFÖR ska jag hålla på att svimma så fort jag for ont! jag förstår inte! och det är inte det att jag inte andas ordentligt, för det gör jag oxå.. men men nog om det.
ikväll har vi kollat på bio! den var hiiiiimla bra och hette friends with benefits, helt otroligt rolig och het och sorligt och romantisk och precis allt! den var helt kanon! :D
men nu är jag trött så jag ska sova nu! längtar till helgen!
fredag blir det stanmys med jimmy,
lördag utställning med chillorna och på kvällen mys med tjejerna!
söndag fira mig med mormor och morfar och förmodligen bio på kvällen.
TRÖTT! NATT!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den var underbart bra! :) Bra val Signe :P

2011-09-22 @ 11:42:34
URL: http://sofianilsens.blogg.se/
Postat av: Signe

ja den vart jag riktigt nöjd över! :D

2011-09-22 @ 15:34:27
URL: http://signeconnman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0