allt och inget

Jag har mycket för mig om dagarna, ändå vet jag inte vad jag ska skriva? 
kan säga att jag har varit ute i åfallet i några dagar, ridit och firat ellapella,
jag har även jobbat med mitt lilla projekt till min kusin, hon fyller samma dag som jag,
vilket är på onsdag, men vi ska fira henne på lördag. 
själv vet jag inte hur va ska fira mig, lär väl bli efter turkiet, för på torsdag åker vi! och jag är riktigt sugen :)
imorgon är det fest! hejdåfest för linnea, sorgligt men det ska bli helt otroligt kul! inga sura miner när man ska stå ut med kvinnan en hel vecka i ett varmt land innan hon säger hejdå, och jag är riktigt avis på henne, för det låter som hon ska få det kanon bra :)
just nu sitter jag och kollar på true talant, jag gillart, skarpt, det är helt otroligt vilka röster de har!
men jag är trött och ska snart sova så jag orkar upp och jobba imorgon :) och dessutom ringa lite olika jobb :)
ae ha de så får vi se när vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0